TFW2005HisstankThundercatsTokuNationToyark
Go Back   Thundercats.ws > Thundercats Forums > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 114
Search took 0.03 seconds.
Search: Posts Made By: BB Shockwave
Forum: Thundercats News and Rumors 07-06-2012, 05:29 AM
Replies: 27
Views: 10,487
Posted By BB Shockwave
Hmm, these look actually quite good. Just with...

Hmm, these look actually quite good. Just with they were smaller.
Forum: Thundercats Cartoons 06-28-2012, 03:12 AM
Replies: 254
Views: 68,976
Posted By BB Shockwave
You are aware that those "Reviews" on Amazon are...

You are aware that those "Reviews" on Amazon are sent in/collected from amateur people? They are added to the site just like on IMDB, anyone who registers can add a review, even you or I could.
Forum: Thundercats General Discussion 06-23-2012, 12:37 PM
Replies: 283
Views: 31,018
Posted By BB Shockwave
Well, I would not say Dinosaucers or COPS was...

Well, I would not say Dinosaucers or COPS was more popular then Thundercats - for starters, try to find those shows on DVD... I know, I did.

I did raise an eyebrow at 'Pole Position' and 'Shirt...
Forum: Thundercats News and Rumors 06-23-2012, 12:19 PM
Replies: 406
Views: 85,739
Posted By BB Shockwave
Are you for real? I begin to suspect you are just...

Are you for real? I begin to suspect you are just some very advanced spambot... :D Steve Trevor has been the love interest of Wonder Woman since HER EXISTENCE. In comic, in the Wonder Woman TV...
Forum: Thundercats News and Rumors 06-22-2012, 11:00 AM
Replies: 406
Views: 85,739
Posted By BB Shockwave
If it's DVD sales that matter, then I have done...

If it's DVD sales that matter, then I have done my part to save the series - also buying the three 6-inch toys released so far (still waiting for Tygra...)



Oh, good to know! ;) "There can be...
Forum: Thundercats General Discussion 06-22-2012, 10:52 AM
Replies: 283
Views: 31,018
Posted By BB Shockwave
I dunno about that. In pretty much all of his...

I dunno about that. In pretty much all of his apperances, Panthro kicked ass. Lizards keep flying when he runs into the fray, and he even went toe-to-toe with Mumm-Ra himself! Not to mention the way...
Forum: Thundercats General Discussion 06-22-2012, 09:34 AM
Replies: 283
Views: 31,018
Posted By BB Shockwave
... only to be defeated and never seen again...

... only to be defeated and never seen again after say, 13 episodes. Slayers never could give us good villains, and I don't even wanna touch the fact that the main character and her Dragon Breath...
Forum: Thundercats General Discussion 06-22-2012, 04:34 AM
Replies: 283
Views: 31,018
Posted By BB Shockwave
Have you seen Eragon, the movie? It straight-out...

Have you seen Eragon, the movie? It straight-out copies all of these 'archetypes' (read: cliches). So much, that when the hero's aunt and uncle are killed by the evil empire (TM) he cries the same...
Forum: Thundercats General Discussion 06-22-2012, 03:18 AM
Replies: 283
Views: 31,018
Posted By BB Shockwave
You have not been hanging around on TF boards...

You have not been hanging around on TF boards like I did... from 2007 on, we have gotten a whole new batch of young fans who love beeping Bumblebee, "give-me-your-face" Optimus Prime who shoots...
Forum: Thundercats News and Rumors 06-21-2012, 03:28 AM
Replies: 406
Views: 85,739
Posted By BB Shockwave
I dunno, frankly, I hardly ever watched anything...

I dunno, frankly, I hardly ever watched anything on TV anymore for close to 10 years. With a HD monitor and a PC - and the internet -, I can watch anything on my computer without having to watch...
Forum: Thundercats General Discussion 06-21-2012, 02:34 AM
Replies: 283
Views: 31,018
Posted By BB Shockwave
I had to laugh at the "Exodus was awesome because...

I had to laugh at the "Exodus was awesome because it had cool sci-fi/fantasy and swords and sorcery and action and..." post. Seriously, yeah, a 10-year old might enjoy that for a while, but without...
Forum: Thundercats General Discussion 06-20-2012, 05:42 AM
Replies: 283
Views: 31,018
Posted By BB Shockwave
LOL. :D Yeah, I quite liked that change. Kirk was...

LOL. :D Yeah, I quite liked that change. Kirk was less a captain and more of a daredevil Indiana Jones... Picard acted more like a real-life captain, remaining on the ship (where he was needed) and...
Forum: Thundercats News and Rumors 06-20-2012, 05:31 AM
Replies: 25
Views: 6,769
Posted By BB Shockwave
Well, good news is, The HUB will be airing TF...

Well, good news is, The HUB will be airing TF Animated (which suggests they have gotten an agreement with CN about the show) - meaning I can finally have HD rips of the episodes. One step closer to a...
Forum: Thundercats Cartoons 06-20-2012, 05:28 AM
Replies: 254
Views: 68,976
Posted By BB Shockwave
Hmm, yeah, good throught. I also think Pumyra is...

Hmm, yeah, good throught. I also think Pumyra is not really herself there. She is a shade of her former personality, the only aspect remaining after her death, namely rage.

It could be possible...
Forum: Thundercats Cartoons 06-17-2012, 07:14 AM
Replies: 254
Views: 68,976
Posted By BB Shockwave
Huh... so basically, Pumyra is a Revenant (for...

Huh... so basically, Pumyra is a Revenant (for those who played D&D). Explains her constant anger... and now we know how Mumm-ra knew where the sword was, or how he got it, or how he followed them...
Forum: Thundercats News and Rumors 06-17-2012, 07:09 AM
Replies: 32
Views: 3,628
Posted By BB Shockwave
I just "love" this LXY23687 guy. He is soooo...

I just "love" this LXY23687 guy.

He is soooo obsessed with MJ, it's scary.

See guy, I hate what Michael Bay has done with Transformers. But I do not hound the net for any info about him, nor...
Forum: Thundercats General Discussion 06-12-2012, 04:57 AM
Replies: 283
Views: 31,018
Posted By BB Shockwave
I am sorry, but OF COURSE the toys have better...

I am sorry, but OF COURSE the toys have better articulation then the ones produced 25 years ago. It's a little thing called "progress". Just compare G1 transformers with the new toys. But if I...
Forum: Thundercats News and Rumors 06-12-2012, 03:12 AM
Replies: 406
Views: 85,739
Posted By BB Shockwave
You are the same Lioconvoy from Allspark, right?...

You are the same Lioconvoy from Allspark, right? Well, I have been telling these guys the same thing for months. Sadly, it seem a loud majority of haters suppresses all intelligent comments here. I...
Forum: Thundercats Cartoons 06-12-2012, 02:51 AM
Replies: 203
Views: 22,995
Posted By BB Shockwave
I have done better. I PMed the board owner to...

I have done better. I PMed the board owner to come around and do some housecleaning.

Plus, only a fool doesn't see you and AnonymousIncognito are the same guy under different nicks.

On other...
Forum: Thundercats Cartoons 06-11-2012, 06:39 AM
Replies: 203
Views: 22,995
Posted By BB Shockwave
Agreed. I don't mind intelligent criticism and...

Agreed. I don't mind intelligent criticism and voicing opinion, but these 3-4 trolls just go around "MJ loves Tygra LOL!" and "Cancel the show" in every thread I go to. In better moderated places,...
Forum: Thundercats Cartoons 06-11-2012, 06:34 AM
Replies: 203
Views: 22,995
Posted By BB Shockwave
She wouldn't have killed anyone... these are...

She wouldn't have killed anyone... these are birds, remember. She would have destroyed the city, yes, but the birds would have flown away, and they themselves would have escaped in the Feliner.

As...
Forum: Thundercats Cartoons 06-11-2012, 06:13 AM
Replies: 203
Views: 22,995
Posted By BB Shockwave
I called it, Vultureman! :) And man, I love this...

I called it, Vultureman! :) And man, I love this guy. He is not a nice guy, but man, he has valid reasons not to trust the cats, and is not a moustache-twirling villain. I am intrigued how (and even...
Forum: Thundercats General Discussion 06-11-2012, 05:12 AM
Replies: 283
Views: 31,018
Posted By BB Shockwave
It's like some people are watching a totally...

It's like some people are watching a totally different show. Sorry, please can you show me where and how many times Tygra has, I dunno... stopped Mumm-Ra? Has saved the day? 'cause I oddly, do not...
Forum: Thundercats General Discussion 06-11-2012, 04:51 AM
Replies: 283
Views: 31,018
Posted By BB Shockwave
Bandai proved a long time ago they suck at...

Bandai proved a long time ago they suck at engineering. Look at their most recent Megazords - usually, they make one version that has proper articulation but cannot transform into individual...
Forum: Thundercats General Discussion 06-11-2012, 04:48 AM
Replies: 283
Views: 31,018
Posted By BB Shockwave
Exactly. It's simply that this franchise has not...

Exactly. It's simply that this franchise has not seen as many versions/reboots as those shows (Batman has so many, I lost counts), so the old-timer Thundercats fans are kinda unaccustomed to seeing...
Showing results 1 to 25 of 114

 
Forum Jump
 

All times are GMT -5. The time now is 04:46 PM.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Powered by vBadvanced CMPS